Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 11:10 - Най-пеещата застраховтелка в Пловдив
Автор: maini4kiteen Категория: Забавление   
Прочетен: 1044 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ивайла Дамянова вероятно е най-пеещата икономистка в Пловдив, защото 17-годишната певица е единствената ученичка на Търговската гимназия, която се занимава професионално с музика. Ива подготвя първата си самостоятелна песен „Уморени от любов” по неин текст и музика. Прекрасният женски вокал в парчето „Ловец на сълзи” на група „Респект” също е на талантливата тийнейджърка.  
 
Ивайла се занимава с поп и джаз пеене от седем години. Теодора Чернева от „Общински детски комплекс” е първата й преподавателка. След това я поема Станимира Манолова и Ива започва да пее в група „Вива”, където изпълняват парчета на четири или пет гласа. В Пазарджик на „Нота по нота” през 2008 стават първи и взимат златен медал. 
Гласовитата тийнейджърка се пробвала на кастингите във втория сезон на „Мюзик Адъл”  image

Maini4kiTeen - Ивайла - пеещият застраховател

и стига до театралната фаза в София. По същото време вече била поела ангажимент за участие в друг конкурс, а по договор с музикалното риалити не можела да се явява на други конкурси, докато се състезава при тях. В един от дните на кастингите прекарала 16 часа във Военния клуб, редът й дошъл в 1:30 сутринта. Пловдивчанката вече не издържала психически на напрежението и се отказала да продължава по-нататък. Но пък се явила на другия конкурс. По ирония на съдбата в журито бил и Етиен Леви, който участвал в подбора на участниците и в „Мюзик Адъл”. „Каза ми: „Браво, бе! Ти много добре пееш! Защо не дойде в „Мюзик Айдъл?”. Отговорих му, че не са ме одобрили, защото не ми се обясняваше и той започна да се ядосва. Това предаване не е мястото, където може да се реализира един млад изпълнител. Фолкпевици не са лицата, които да ми дават някаква оценка, защото на теория знам  image

Maini4kiTeen - Ивайла - пеещият застраховател

много повече неща от Мария, например. Етиен Леви, Маргарита Хранова, Мими Иванова са хора, които заслужават повече”, нарежда ги нашата Ивайла. 
В началото на годината тя записва с група „Респект” песента „Ловец на сълзи”. С тях се свързала по имейла, пратила им информация за себе си. Те й отговорили след една седмица, че им допада, излезли на кафе и се уговорили за парчето. Премиерата му трябвало да е на 31 януари, когато момчетата имаха голям концерт в „Занзибар”. „Разболях се точно тогава. Крум даже ми се разсърди, защото съм развалила всичко и са я пели сами”, още я е яд. 
Ива била много влюбчива, но бързо гаснела или й писвало, затова и песните, които пишела, са само за любов. „Един ден бях седнала да уча по право, но се отплеснах и написах „Уморени от любов”, смее се. Песента вече била хит сред съучениците й, на които им я изпяла, и вече си я тананикали. Най-много се вдъхновявала от мургави момчета, на секундата посочи тя, също така силни и борбени натури. „Единственият рус мъж, който ми харесва, е Брад Пит. Иначе Любимец ми е Анди Гарсия. Освен това има един мургавелко от сериала „Лас Вегас”. И негърчето е сладур също”, подсмихва се чаровно. 
Най-омразното й нещо са пуйките и пуяците съответно. „Отивам си на село и трябва да мина покрай една завързана за крака пуйка. Тя гледаше на другата страна, ама те нали са едни големи и тумбести… Казах на баба ми да я хване, обаче тя каза, че я било страх повече и от мен. Ама в тоя момент пуйката ми се хвърли и започна да ме гони”, спомня си тя. Тогава е била на шест години. 
А от фалшиви хора си патела напоследък. Имало такива, които се опитвали да я използват, за да влизат на концерти безплатно. 
Седем е числото, което неизменно присъства в живота й. „Именният ми ден е на седмо число, родена съм на 7.07! Обаче на миналите избори, ако имах право да гласувам, щеше да е за номер 2”, смее се тя. Под номер 2 беше партията на Емил Кошлуков, а той й допаднал след участието си във „ВИП Брадър”. 
В името на кариерата си Ивайла е на самостоятелна форма на обучение. В 11 клас е взела точно 17 изпита, от които най-голямата й мъка била математиката и счетоводството. Добре че директорката и госпожите й били големи фенки, така че и опрощавали по някоя грешка. „Едва ли ще работя някога в тази насока, защото не ми е интересно. Специалността ми е застрахователно и осигурително дело. Мисля си да направя трио с моя приятелка пианистка и китарист и да работим в пиано бар. Драпам и се радвам на всяка една малка победа. Друго е да кажеш: „Платих си!”, мотивира се сладураната.

http://www.maini4kiteen.net/1839.html

По-долу яката песничка с участието на Ива.





Тагове:   Пловдив,   гимназия,   ловец,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maini4kiteen
Категория: Забавление
Прочетен: 81687
Постинги: 9
Коментари: 14
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930